מבחן מימד – הדרכים הטובות ביותר להתכונן

לפני שנספר לכם על הדרכים הטובות ביותר להתכונן למבחן מימד ראשית אנו נסביר לכם מהו מבחן מימד ואילו נושאים הוא בודק.

מבחן מימד הינו מבחן מיון וקבלה לכלל המכינות הקדם אקדמיות. מרבית האוכלוסייה אינה מכירה את מבחן מימד, הפעם הראשונה בה היא פוגשת במבחן מימד היא בעת ההרשמה למכינה קדם אקדמית, במעמד זה נודע להם כי עליהם לעבור מבחן מימד כדי להתקבל למכינה הקדם אקדמית אליה ניגשו.

כדי שתוכלו להכיר את מבחן מימד בצורה הטובה ביותר וכדי שתוכלו להתכונן אליו על הצד הטוב ביותר אספנו עבורכם את המידע הרלוונטי ביותר בנוגע למבחן זה.

מבחן מימד – על מה בוחנים אותנו?

חלק גדול מן האנשים ששמעו על מבחן מימד נוטים לחשוב כי מדובר בסוג של מבחן פסיכומטרי, אך זו טעות נפוצה, מבחן מימד גם אינו דומה למבחני בגרות למיניהם. ישנם מקרים בהם יועצי מכינות שלא מכירים את מבחן מימד כראוי ממליצים לסטודנטים ללמוד אל המבחן באמצעות תרגול דרך ספרי מתמטיקה בהם נעשה שימוש בבית ספר או דרך ספרי הלימוד של בחינת הפסיכומטרי, גם מקרה זה הוא טעות.

ישנם נושאים רבים אשר קיימים בבחינות הפסיכומטרי ובבחינות הבגרות אך אינם קיימים כלל במבחני מימד השונים, בשל כך למידה של אותם נושאים תהיה בזבוז מוחלט של זמן יקר וחשוב. בנוסף על כך, ישנם נושאים מסוימים אשר קיימים במבחני מימד השונים אך אינם קיימים כלל בבחינות הבגרות והפסיכומטרי, במידה ולא תלמדו את הנושאים הללו אתם תפסידו נקודות חשובות במבחן מימד.

תחום המתמטיקה הוא רק חלק מסוים ממבחן מימד, הוא תופס פחות מחמישים אחוז, מבחן מימד כולל בתוכו גם שאלות באנגלית ובעברית.

דרכי הלימוד הטובות ביותר למבחן

אחת הדרכים היעילות ביותר להתכונן למבחן מימד היא באמצעות קורס הכנה למבחן.
תוכלו להירשם אל קורס הכנה למבחן מימד אשר קיים בוואלה סקול, הקורס כולל בתוכו שיעורי וידאו אשר מכסים את כלל החומר הרלוונטי למבחן, במהלך סרטוני הוידאו אתם תצפו במצגות אשר עוזרות להמחיש את החומר וללמוד אותו בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, תוכלו ללמוד באמצעות מערכת ההכנה של פרי המימד של פסיכו, וישנה הדרך האולטימטיבית ללמידה – קורס מימד משולב ומקיף – הקורס כולל בתוכו גם שיעורי וידאו וגם למידה באמצעות ספרי לימוד מתאימים.

יצירת קשר מהירה