המשחקים שיהפכו את הילדים שלכם חכמים יותר

זה די אתגר לגרום לילד ללמוד מיומנות חדשה, אבל זה אפילו יותר קשה לגרום להם להתעניין אחרי שהם לומדים את זה. המשחקים שיהפכו את הילדים שלכם לחכמים יותר הם אלה שלא רק מלמדים אותם כישורים חדשים אלא גם מעסיקים אותם.

לגו דופלו לגיל שנתיים הוא משחק מעניין שמלמד ילדים כיצד לבנות ולהשתמש בלוקים משלהם. זה עוזר לפתח מיומנויות מוטוריות ויכולות קוגניטיביות כגון פתרון בעיות ויצירתיות שהם הדברים מספר אחד לילדים צריכים להצלחה עתידית בבית הספר ובחיים.

לגו דופלו היא קבוצת אבני בנייה העשויות פלסטיק ABS, חומר שאינו רעיל. הוא מגיע במגוון צבעים ויש בו מעל 500 חלקים. לגו דופלו לגיל שנתיים מיועד במיוחד לפעוטות שישחקו ללא השגחת מבוגר.

לגו דופלו מספק לילדים את ההזדמנות לממש את היצירתיות והדמיון שלהם. זה גם כרוך בשימוש בהגיון, בפתרון בעיות וביכולות נימוק מרחביות שיכולות לסייע לילדים לצמוח למבוגרים חושבים.

משחקי הלגו קיימים מאז 1938, כאשר הם נוצרו במקור כצעצועי עץ כדי לטפח יצירתיות בקרב ילדים בגילאי 3-10.

לגו דופלו הוא צעצוע בנייה המיועד לילדים בני שנתיים. יש בו חלקים פשוטים המאפשרים לילדים לבנות מבנים ודגמים תלת מימדיים ללא צורך במערך הוראות מסובך מדי.

רעיון הלגו של בנייה ויצירה הוא דרך מושלמת לעודד יצירתיות וחברותיות אצל ילדכם. הוא גם מאפשר להם ללמוד על סיבה ותוצאה, מודעות מרחבית ומיומנויות מוטוריות כשהם בונים איתם מבנים משלהם.

לגו הוא מותג שתמיד נודע ככיף ויצירתי. עם הצעצוע הזה, ילדים יכולים לבנות יצירות משלהם מתוך דמיונם.

זהו הסט הראשון שנבנה לבנים ובו ארבעה נושאים מעוצבים מראש, כך שהוא מושלם לתינוקות שרק לומדים להרכיב את היצירות הראשונות שלהם.

לגו לגיל שנתיים, לגו דופלו הוא הצעצוע המושלם מכיוון שהוא אינו דורש סוללות או חוטים שעלולים להיות מסוכנים לילדים קטנים. גם להורים קל לנקות אם הם במקרה נמצאים מחוץ לבית.

לגו דופלו הוא צעצוע שקיים מעל 50 שנה. הוא מתאים ביותר לילדים בגילאי 3-7. הצעצוע יכול לשמש במגוון דרכים, תלוי מה אתה רוצה ללמד את הילד שלך.

לגו דופלו לגיל שנתיים הוא שדרוג לסט לגו דופלו המסורתי, הכולל יצירות התואמות יותר לילדים בגילאי 2-3 שנים.

לגו דופלו הוא צעצוע שתוכנן על ידי לגו ומשווק לילדים. הוא מגיע במערכות הכוללות לבני פלסטיק צבעוניות ומשולבות הניתנות להרכבה למבנים שונים.

כאשר אנו מדברים על ילדים, אנו עשויים לחשוב על הדברים שאנו יודעים שיהפכו אותם לתבונים ובקיאים – ספרים ומורים. עם זאת, לא תמיד קל לספק לכולם את הזמן והמשאבים הדרושים להם כדי ללמוד את מה שהוא צריך לדעת. יש שם כמה צעצועים נהדרים שיכולים לעזור לילדים שלך לגדול בצורה מהנה – כמו לגו דופלו לגיל שנתיים!

משחק עם ילדכם יכול ללמד אותו כיצד לפתח מיומנויות כגון פתרון בעיות, שיתוף פעולה, יצירתיות, דמיון ועוד.

לגו דופלו לגיל שנתיים הוא צעצוע בניין לגיל הרך הכולל צורות פשוטות. הוא אמור לשמש ילדים מגיל שנתיים ומעלה לבנות עם או בלי הוריהם.

שמתי לב שבני מתעניין יותר בלגו דופלו מאשר בצעצועים אחרים, מה שאומר שהגיע הזמן שאכיר לו כמה משחקים שיגרמו למוחו לעבוד קשה יותר.

הבן שלי תמיד היה חכם מאוד אבל עכשיו הוא בגיל שבו הוא זקוק לאתגרים נוספים, אז אני הולך להכיר לו כמה משחקים נהדרים לפיתוח כישורים כמו פתרון בעיות, זיהוי תבניות, יצירתיות וזיכרון. להלן כמה מהמשחקים האהובים עלי לילדים בגילאי 3-12.

רוצה ללמד את הילדים שלך על מספרים, צורות, צבעים ואותיות? אז אתה צריך לשחק איתם משחקים. משחק אחד שכדאי להזכיר הוא לגו דופלו לגיל שנתיים.

המשחק מבוסס על הרעיון ללמד ילדים באמצעות משחק. המשחק עוזר לילדים ללמוד לחשוב בדרכים שונות ולשפר את הכישורים המוטוריים שלהם תוך כדי משחק איתם. זה גם עוזר להם לבנות יצירתיות וכישורים חברתיים שיעזרו להם בבית הספר בהמשך החיים.

ספר זה מכסה את המשחקים שיהפכו את הילדים שלכם לחכמים יותר. משחקים כמו חשיבה מרחבית, צבעים, צורות ומספרים נדונים בפירוט.

לגו דופלו

זהו מוצר שהורים רבים גדלו לאהוב להתפתחותם הקוגניטיבית של ילדיהם. המוצר מציע אבני בניין עם חלקים להחלפה לילדים בני שנתיים ומבוגרים יותר. המוצר מספק אינסוף אפשרויות עם תצורותיו של צבעים, צורות, גדלים ועוד. הורים יכולים כעת לתת לילדים שלהם לשחק מבלי לדאוג יותר מדי מפגעי בטיחות או לפגוע ברגשות של מישהו אחר!

יצירת קשר מהירה