איך להתכונן נכון למבחן?

מדריך שלב אחר שלב זה ילמד אתכם כיצד ליצור תכנית לימודים על מנת להגדיל את סיכוייכם לעבור את המבחן.

הרבה אנשים אוהבים לעשות מבחנים, אבל לא כולם יודעים איך להתכונן אליהם. האסטרטגיה שונה מאדם לאדם, אבל כמה קווים מנחים כלליים הם כדלקמן:

* לישון טוב בלילה- המוח שלך צריך את המנוחה הנוספת כדי שיוכל להתרכז כראוי ולהשיג לך את הציון הטוב ביותר שאפשר.

* לאכול ארוחת בוקר- זה אולי נראה לא חשוב, אבל חוסר אנרגיה יכול להשפיע על הביצועים שלך בצורה שלילית.

* אל תדאג לגבי מה שאתה לא יודע- גש למבחן התרגול על בסיס תקופתי ותראה היכן טמונות החולשות שלך. אם אתה לא מצליח בשאלה אחת, התמקד בשאלה הזו כשתיגש למבחן התרגול שלך בפעם הבאה.

נדרשת הכנה מפורטת לפני הגעתכם למבחן. ישנן שלוש דרכים להתכונן למבחן.

1. התכונן על ידי קריאה והבנת חומר הלימוד.

2. מצא מומחה מתאים שיעזור לך להבין את חומרי הלימוד ולהכין אותך לבחינה.

3. השתמש במבחני תרגול כדי להעריך את מערך המיומנויות שלך לפני שאתה הולך למבחן אמיתי.

בזמן ההכנה, צריך לוודא שהיה להם מספיק זמן להתמקד במערך הכישורים שלהם ולא להיות מוסחת עם דברים אחרים שעלולים להפריע להתקדמות שלהם.

מומחה יוכל לעזור להם לבנות אסטרטגיה להכנה הכוללת זיהוי חולשות ופיתוח אסטרטגיות סביבן.

עם הגידול במספר הבקשות למשרות שונות, מעסיקים מחפשים דרכים חדשות וחדשניות לבחור את המועמד הטוב ביותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי ביצוע מבחן שמתעדכן מעת לעת.

באופן כללי, מבחנים כמו אלה משמשים לזיהוי מועמדים בעלי סט ספציפי של מיומנויות והבנה. עם זאת, מכיוון שהפורמט הרגיל של מבחנים אלו יכול להיות די קשה על הנפש (ולפעמים אפילו על הבריאות), מעסיקים רבים פונים לפתרונות בינה מלאכותית על מנת לוודא שהעובדים שלהם יקבלו מספיק מנוחה ויוכלו לבצע במיטבם.

כאשר מדובר במבחן למשרה כלשהי, המבחן הוא אישור מקצועי המסייע למעסיקים להבין מה עליהם לעשות כדי להעסיק ולשמר את המועמדים הטובים ביותר.

אם אתם חושבים לגשת למבחן שמאות המקרקעין, כדאי להתכונן אליו כמו כל הכנה למבחן אחר. אולי תרצה גם לשקול להירשם לקורסי הכנה מקוונים או לקחת שיעור מקוון.

באופן אידיאלי, אתה צריך ללמוד במשך שלושה ימים לפני ביצוע המבחן. ביום הראשון, עברו על כל הסעיפים ושנן אותם ולאחר מכן סקרו אותם ביום השני. ביום השלישי, עליך לסקור הכל שוב ולהתחיל להתכונן לכל חלק בבחינה.

אם אינך יכול ללמוד 3 ימים לפני ביצוע המבחן שלך, וודא שאתה עושה סוג של סקירה כל יום כדי שתוכל לשמור על הידע שלך רענן בראש.

בחינת ה-GMAT היא המבחן הסטנדרטי הפופולרי ביותר שנבדק בזמן עבור תלמידי MBA כדי להיכנס לכמה מבתי הספר המובילים לעסקים ברחבי העולם.

מבחן ה-GMAT הוא מבחן מותאם למחשב והוא יכול להתאים לרמת הביצועים שלך מכל יום נתון מה שהופך אותו לבחינה קשה יותר.

מבחני מחוננים

אולי שמעתם על המבחן הזה בעבר. בדיקה זו היא מנהג נפוץ בקרב הורים. זוהי דרך לקבוע את המחוננות של ילדך ולגלות את החוזקות והחולשות שלו.

מבחן זה נועד לרוב לפעולות כמו איתור מחוננים הוא שאלון רב-ברירות המסייע להורים לזהות את היכולת של ילדם בתחומים ספציפיים של התפתחות אינטלקטואלית, כגון שפה, זיכרון, מתמטיקה, חשיבה מרחבית ומוזיקה.

מבחן המחוננים מבוסס על "מטריצות פרוגרסיביות מתקדמות של רייבן" המיועדות לילדים בגילאי 3 עד 16. הוא פותח על ידי דייוויד ריצ'י שהיה גם היוצר של מבחן המטריצות המתקדם של רייבן למבוגרים.

בעבר, מחונן היה מונח שתיאר ילדים בעלי אינטליגנציה גבוהה. אבל בימים אלה, המונח הורחב כך שיכלול אנשים עם כל סוג של כישרון מיוחד.

מהן הדרכים שבהן תוכל להתכונן לכך?

– שמור על כישוריך חדים על ידי התעדכנות במגמות הנוכחיות בטכנולוגיה ובעסקים.

– תרגל עם חברת הכנה למבחן או עשה מנות תרגול בעצמך.

– ודא שאתה יודע אילו מבחנים מתקרבים בהם אתה מתכנן לגשת אליהם, כי זה יעזור להתכונן לכל מבחן בנפרד, כמו גם לעקוב אחר כמה פעמים עברת כל אחד מהם.

כאשר מדובר למבחן לימודים, הרבה אנשים תוהים מה הם הולכים להישאל במבחן ואיך הם הולכים להתכונן אליו. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על המבחן:

המבחן הוא ייחודי לכל אוניברסיטה, אז כדאי שתעשה קצת מחקר על מה שהאוניברסיטה שלך דורשת. חלק מהאוניברסיטאות גם ידרשו ממך להתכונן למקטע החיבורים של המבחן.

ההכנה למבחן יכולה להיות אתגר. עם זאת, אם אתה מסוגל ללמוד את כל החומר הזה, אתה צריך להצליח בבחינה עצמה.

השלב הראשון בתהליך הוא הכנה למבחן. המבחן הוא לא משימה פשוטה, אבל אם תוכל ללמוד את כל החומר הזה, תוכל לעבור בקלות.

יצירת קשר מהירה